• صفحه اصلی

  • محصولات

  • نمایندگان فروش

  • اخبار

  • درباره ما

  • تماس با ما

  • باتری مناسب خود را در صنعت رایــــان پارس پیدا کنید

    آمــــــــــــاده ایم تا تغـــــییر ایجـــــــــاد کنیــــــــم

    درباره شرکت صنعت رایــــان پارس

    گروه صنعت رایان پارس، نگین بی بدلیل حوزه برق و صنایع الکتریک، فعالیت خود را در سال 1372 با به کارگیری مدرن ترین تکنولوژی روز دنیا و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه و برجسته ترین محققان این حوزه آغاز نمود. هدف این مجموعه در وهله اول ارتقاء صنعت تولید کشور و تحقق اصل خودکفایی و حفظ و حراست از سرمایه های ملی و در گام بعدی نفوذ به بازارهای جهانی می باشد. گروه صنعت رایان پارس در این راه 30 ساله به سرعت جایگاه خود را در صدر لیست تولیدکنندگان برتر کشور پیدا کرد و هر روز قله های جدیدی در عرصه صنعت را فتح نموده است.

    مشاهده بیشتر

    حوزه ی خدمـــــــات شرکت صنعت رایــــان پارس

    نمایندگی های شرکت صنعت رایــــان پارس

    دفتر خدمات پس از فروش صنعت رایان پارس به صورت یک واحد مجزا نسبت به واحد فروش و سایر واحدهای دیگر این مجموعه، با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان با تجربه و زبده در صنعت برق کشور و به صورت تخصصی در زمینه محصولات تولیدی این شرکت ( باتری و یو پی اس (UPS) )، آماده خدمت رسانی به مشتریان در سراسر کشور می‌باشد.

    bg

    مزایـــــــای رقابتی شرکت صنعت رایــــان پارس

    کیفیـــــت

    Quality

    محصولات باتری ما که با استفاده از آخرین فناوری و کنترل کیفیت دقیق تولید می شوند، برای عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر طراحی شده اند.

    تجــــــربه

    Experience

    رویکرد متمرکز ما برای تجربه استثنایی مشتری، ما را از رقبا متمایز می کند. هر آنجه که بین مشتری و گروه صنعت رایان پارس وجود دارد، ما را به طور منظم از انتظارات مشتریان خود فراتر می برد.

    پشتیبـــــــانی

    Services

    دغدغه مشتریان برای تحویل به موقع محصولات خریداری شده تعهد ماست. به خود افتخار می کنیم که راه حل های خدماتی متناسب برای خواست مشتریان خود ارائه می دهیم.